piątek, 26 lipca 2013

13. Piercing i tatuaże w Korei - popularne?


Przepraszam, za kolejną nieobecność, ale byłam trochę zajęta i nie potrafiłam znaleźć tematu aby napisać coś na bloga. Do wybrania tego tematu zainspirowało mnie to, że mi samej bardzo się spodobał piercing. Od dwóch lat mam już kolczyk w pępku, ale coraz bardziej zaczęły mi się podobać uszy pełne kolczyków i właśnie do takiego czegoś chce dojść. Wprawdzie dopiero zrobiłam sobie kolczyk i okropnie to przeżywam, bo miejsce wybrałam sobie dosyć bolesne. X.X Nie będę dalej męczyć was moimi przeżyciami i przejdę do tematu.

Piercing i tatuaże w Korei Południowej?

W sumie trudno znaleźć informacje na ten temat, dlatego zawsze wydawało mi się, że nie jest to popularne w tym kraju. Wszyscy dążą do jednego ideału i w tym ideale nie pojawiają się tatuaże czy kolczyki. 

Podzielę to na dwa tematy i zacznę od piercingu.

Tu raczej racji nie miałam, prawda, trudno znaleźć zdjęcie przedstawiające Koreańczyka, czy też Koreankę wykolczykowaną. xD Ale za to u gwiazd widać kolczyki w uszach, nie jest to aż takim wielkim szaleństwem ale jednak jest spotykane, więc? Podam przykłady gwiazd, które zdecydowały się na piercing uszu.

Będę dawała tylko po jednej osobie z zespołu aby nie było zbytniego spamu zdjęciami xD


B.A.P 6/6

 SHINee 4/5 (Minho nie)

Teen Top 6/6

Big Bang 5/5

U-kiss 7/7

NU'EST 5/5



Infinite 7/7

Jest ich naprawdę wiele ale zakończę na tym.

Przejdę do tatuażu. To już nie ma takiej popularności, ale jednak udało mi się coś znaleźć. 









Bardzo podoba mi się taki wygląd. *.* Aż się ślinię do tych zdjęć.

Co wy myślicie? Pasuje Koreańczykom coś takiego jak tatuaże czy piercing?

3 komentarze:

  1. Sam GD ma masę tatuaży. I Bang z B.A.P ma swoje motto na łopatce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Możesz jeszcze dodać, że PODOBNO robienie tatuaży w Korei nie jest tak popularna, gdyż nie jest legalne.

    OdpowiedzUsuń
  3. W Korei LEGALNIE tatuaże mogą wykonywać tylko lekarze i pielęgniarki. I znajdź tu kogoś zdolnego plastycznie ze służby zdrowia XD. Natomiast wykonywanie tatuażu w ,,salonie", czy u jakiegoś arytsty - niezwiązanego ze środowiskiem medycznym - jest nielegalne.

    OdpowiedzUsuń